Latte med Lovisen

Efter middagen gick jag den korta promenaden till Lovisa. Vi gjorde varsin latte och så satt vi och planerade tjejmiddagen vi ska ha för att fira våra födelesedagar. Allting är klart nu, det kommer bli jättelyckat. Det blir väl antagligen rätt sent, och jag öppnar på söndagen..Men ska se om Camilla vill ta det passet istället, annars får jag göra det. Det löser sig:)  Sen satt vi och tittade lite TV och så. Alltid roligt att vara där!

Nu ska jag snart hoppa i dushen, börjar ju 8 imorgon med kök:D I love it! Jaja, pussss!

Ville lägga ut bilden på halsbandet jag fick av Annina, men det verkar inte funka. Ni får se det imorgon!:)

Kommentarer
Postat av: systugan

latte är så gott och det är så mysigt att fika..

2008-01-08 @ 23:12:55
URL: http://systugan.blogg.se
Postat av: Cassie

blä för latte :o

2008-01-09 @ 18:07:13
URL: http://Cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0