Laugh

Vad blir ditt namn baklänges:
ardnaS

Platt eller lockigt hår?
platt, eller rakt ska jag nog säga

Har en dröm gått i uppfyllelse:
jadå

Vad har du för startsida på internet:
google

Vem ringde du senast:
Lenita

Tycker du att sengångare är söta:

vet knappt hur dom ser ut

Har du haft vattenkoppor:
jahadå

Har du någon gång testat karate:
nix, eller inte vad jag minns

Vilken mobilsingnal har du:
gwen stefanie- just a girl

Minimorötter eller pommes frites:
båda

Vad längtar du mest till just nu:
sällskap..och sommar :)

Vilken tv-serie är bäst:
Desperate Houswives

Kan du gå ner i spagat:
hahahaha nej

Vad är du mest rädd för i hela världen:
jag är inte så rädd av mig, så inget speciellt. höjdrädd

Har du varit kär i en kändis:
jadå såklart jag har

Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
ja, jag och lollo hade roligt åt en baksida i lördags

Vad ska du döpa dina barn till?
Stella och Isak kanske.

Sol eller snö:
beror på humöret :)

Snyggaste läraren:
de ni;)

Är du mörkrädd:
nix

Ljust eller mörkt när du ska sova:
inte helt mörkt men inte ljust heller

Godaste drickan till frukost:
kaffe och/eller juice

Duscha eller bada:
duscha

Kan du ditt mobilnr utantill:
ja

Sjunger du på toan:
nej

Är du höjdrädd:
ja det är jag

Vilket land vill du åka till:
Thailand igen, USA, Australien, England igen, och massa länder. Skulle inte banga att resa jorden runt

Vad var det senaste som fick dig att skratta:
 lenita tror jag :)

Vad tänker du göra nu:
nörda mig vid datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0