lönebesked-halleluja!

Idag var en riktigt skön dag! Först hotell, vi fick jobba med "Drömresan". Tänkte först ta Thailand, men jag har ju redan vart där så jag ville ta ett annat ställe och då kom jag på att jag borde ta Australien. Jag vill åka dit när jag gått ut skolan och jobba där några månader. Skulle vara jävligt nice.
på livsmedlet åkte vi till östermalmshallen, säger bara en sak; Hela 1b på tunnelbanan orsakade ett större kaos. stackars våra medpassagerare..Iallafall, väl framme skulle vi gå runt och fråga massor av frågor men jag gick mest och suktade efter all god mat som fanns eftersom jag inte hade någon penna. Och så larvade jag mig med My, Joel och ett flertal till som inte hade med sig penna..Mycket kul var det iallafall! Fast vi fick dra över svenskan lite, men det gick bra! Skippade träningen, eftersom jag kom på att jag har prov imorgon så jag åkte hem och pluggade till det, massa ord och sånt i varmkök.

Och när jag kom hem hade lönebeskedet trillat ner i brevlådan och på fredag blir jag några tusenlappar rikare! Mycket nice. Fick även någon summering från förra året när jag jobbade på East och en söt liten lapp av Mimmi. Och så kom boken "Den hemlige kocken" också. Trevlans.

Annars i eftermiddag har jag vart med Julia och Lenita, vi har ätit mat och så. Lite Guitar Hero såklart och nu väntar vi på att I huvudet på Gynning ska börja. vet inte om jag bloggar mer, och jag tror jag kommer blogga rätt sent imorhon kväll. Direkt efter skolan ska jag till jobbet och prata med min chef, sen är det utvecklingssamtal i skolan. kommer väl hem runt 8-9. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0