Lördag 5 januari

Hallåå! Dagen började med jobb..Var inte alltför taggad, men det kändes mycket bättre när jag väl kom dit. Det var lite trist bara att stå själv till 12 då Erica kom. Alessia och hennes pappa kom förbi och sa hej..Fan vad jag saknar henne, träffar henne så sällan. Fick sluta vid 12.30, då åkte jag hem och sov, och det var riktigt skönt.

Kvällen spenderades hemma hos Malin. Jag Sofia och Malin handlade först mat, det blev sallad med massa goda tillbehör. När vi ätit kom Lenita Erika och Lovisa, då tittade vi på The truth about love, som var en jättebra och mysig film, men lite förutsägbar. Till det blev det brieost och kex, me love! en mysig kväll, som vanligt med dom bästa.

Nu ska jag krypa ner under täcket, jobbar imorgon också. goodnight

Föresten, vad är det för väder? Jag vill ju ha mina nya snygga pumps!

Kommentarer
Postat av: Lenita

viiiiiiisst är dom söta :)

din bajs du svarade inte på mitt sms

2008-01-06 @ 02:54:49
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0