Lyckad födelesdag..

Det vart en väldigt lyckad födelsedag! Mamma och pappa väckte mig vid 7.30 med paket och sång! Då fick jag Desperate housewiveskokboken, presentkort på Gina 500 kr, presentkort på HM 500 kr, och 1000 kr i kontanter. Blev nöjd, hade inte önskat mig något speciellt, och nu kan jag välja själv:) Sen låg jag och segade i sängen rätt länge, och halvsov lite innan jag gick upp och dushade och gjorde mig iordning. Efter det blev det att åka till East med mamma och äta lunch där. Där var det underbart, vi fick jättemycket god mat, plus att jag fick presentkort av Mimmi på Gina 300 kr. Åh, jag fick en supergod drink(utan alkohol) med jordgubbssmak! Så underbart god. Helt lyckat som vanligt där! fick även ett gulligt kort som Alessia gjort. Efter lunchen gick vi och tittade lite på stan, köpte bara en bok. Sen åkte jag hem och bakade brownies! Lenita kom lite tidigare än alla andra för hon skulle lämna sin present, så himla söt, det var en ram med 2 bilder på oss i och så stod det Jag Älskar Dig i den. Tack :) Sen kom resten av gänget, Lollo Olivia Lisa Erika Malin och Sofia med partyhattar, partyglasögon, visslor och alltihopa, så himla kul! Vi åt brownies, spela lite Guitar Hero, och bara pratade, riktigt mys. Fick även blommor av Sofia och Malin! Av min lillebror fick jag ett linne och en väska med silverkedja, jättefint! Tack för en lyckad födelesedag! Även ett stort grattis till Max som också fyller år idag!

Men det hände även en väldigt tråkig grej imorse. Min lilla kanin dog. Igårkväll när jag skulle ge henne mat var hon väldigt hängig, hon har varit det ganska länge hon har gått ner massa i vikt fast hon ätit, men igår var det riktigt illa. Hon ville inte äta, inte dricka ingenting. Så jag förstod att det skulle hända ganska snart. Var uppe vid halv 2 och då andades hon fortfarande. Men när mamma skulle mata henne imorse hade hon somnat in. Blev såklart ledsen men på ett sätt kändes det skönt. Hon har vart dålig så länge, även fast man inte märkt det riktigt. Men nu har hon det bra iallafall, men kommer sakna det lilla knytet riktigt mycket, har ju haft henne länge. Det känns tomt varje gång jag går förbi buren. älskar dig lilla Mysan, du är saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0