My girls want to pary all the time

Internet låg nere igår, det var något fel på bredbandet därav ingen bloggning. Men nu fungerar det igen!
Skolan igår var helt lovely. Ingen matte, biblioteket på svenskan och sen engelska. Jag älskar min klass så galet mycket, alltid lika kul att vara med dom! Efter skolan mötte jag upp Malin Lovisa och Erica, vi tog ett yogapass på friskis. Yoga var nog inget för mig, tror inte det blir fler gånger, men vi hade kul iallafall!:)
På kvällen bar det av hem till Malin där det var massa härligt folk och massa skoj. Vi hade superroligt, sång dans prat osv osv. Det var jag, Lenita Erika, Lovisa, Sara, Erica, Paulina och massa andra härliga människor. Underbart var det.

Skulle inte jobbat idag egentligen men Ida ringde igår och frågade om jag kunde för Alex var sjuk. Så jag tog ett 2timmarspass mellan 13-15. Gíck bra, var rätt mycket folk men det var kul. Det är lite tråkigt bara, för Erika som jobbar där och Molly ska sluta. Så vi ska anställa några andra. Men den 2 februari är det personalmiddag hemma hos Ida förmodligen, kommer bli jättekul!:) Nu ska jag snart åka och handla med pappsen, mamma är borta i helgen. puss och kram

(haha det är 3 olika erikor med i detta inlägg så ni vet. + bilder från igår finns men jag glömde kameran hos Malin så det kommer typ imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0