servering är inte min starka sida

Måndag idag då, kändes helt okej. Vi går inte alls långa dagar så det är skönt. Började med servering, vi skulle lära oss att vika servetter, och fan vad jag är dålig på det. servering är inte min starka sida, tur att jag vill bli kock då, i köket trivs jag 100000 gånger bättre. Men jag var inte på hela eftersom det var elevrådsmöte.
Sen hygien, gick igenom egenkontrollprogram och sånt.

Väl hemma fick jag bambooörhängena jag beställt från www.cocoo.se i brevlådan. supersnygga är dom! Sen beställde jag 2 böcker, En kocks resa av Anthony Bourdain och Den hemlige kocken-det okända fusket med maten på din tallrik(får se om jag vågar äta något efter jag läst den) 
och nu ska jag hitta på något kul:) puss

image425  image426

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0