Shoppingdag med tjejerna

Hallå hallå! Idag var det lunch och shopping med tjejerna som stod inplanerat. Dock försov jag mig imorse riktigt rejält, vi skulle ta 11.11 bussen och jag vaknar 10.58, hihihi. jaja skyndade mig som fan och hann med nästa buss och mötte Sofia och Malin i jakan. Vi skulle äta lunch på ett ställe i Barkarby, där Malin och hennes morfar brukar äta, men han dog den 26..Så himla sorgligt, alla på restaurangen var jätteledsna..
Maten var iallafall supergod, jag åt fläskfile med gorgonzolasås. Sen mötte vi Lisa och Lollo på tåget. Jag köpte upp ett av mina presentkort på Gina, köpte 1 svart klänning, en typ kjol, 1 lila och ett blått hjärthalsband, och en jättefin sjal. Och så köpte jag strumpbyxor och nagellack på Hm. En fika blev det även på Espresso House. Det var en väldigt rolig dag, alla fick något ryck och började snacka brittiska? hahaha jaja, vi är konstiga:)

Ikväll lär jag väl träffa dom igen..Och nu har mina blåa pumps från Ellos kommit, så mamma skulle hämta dom när hon handlade!!!:)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0