skinnjacka

Måndag idag. Första dagen på en ny vecka som är späckad med roliga saker! Dock började dagen med ett prov jag helt glömt bort, i servering. Men det finns ju värre saker, jag får ju göra om det:) Efter massor av prat om helgen i klassen, fick vi plötsligt något sug efter godis så vi gick och köpte massor, och åt upp allt på hygienlektionen där vi gjorde allt utom att jobba..Haha tack för en rolig dag klassen!

Efter skolan tog jag en sväng i jakan och tittade lite. Provade lite skinnjackor, och jag som aldrig tyckt att jag passat i en gjorde faktiskt det, så jag ska åka tillbaka snart med mami och köpa en:) Bäst att passa på medans man har pengar!

Veckans schema:
Tisdag: Skola, träna, sen Gynningkväll med tjejerna
Onsdag: Skola, kallköksprov, och sen bio med Jennifer och Elina. Kl 21.00 visas också Årets Kock på TV4, ett måste!
Torsdag: Skola, och på kvällen drickskväll hemma hos min chef Ida
Fredag: Skola. Tjejmiddag med några girls från klassen i Bålsta
Lördag: Kanske bio med Sandra, annars bara ta det lugnt. ERIKA BLIR 18!
Söndag: Jobba 7.45-14

dock kan ju planer lätt ändras, men så här ser dom ut just nu. Nu ska jag hitta på nåt vettigt. puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Årets kock är helt klart ett måste! :) Pappsen jobbar där då :)

2008-01-28 @ 18:48:39
Postat av: Lenita

oj, du har visst vart i min blogg och fått inspiration till veckans schema

2008-01-28 @ 19:27:55
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0