Söndag

Gårdagskvällen blev mycket trevligare än vad jag trodde för Sofia kom och höll mig sällskap. Vi tittade på Eastern Promises och Pretty Woman. Eastern promises har jag inte sett förut, den var okej. Pretty Woman är ju så underbar, har sett den över 100 gånger, kan se hur måna gånger som helst! Vi hade mängder av godis också, så jag var jävligt mätt när båda filmerna var slut.

Jobbade idag, 7.45-13. Gick väldigt bra, alla kunder var så himla mysiga och trevliga. Vilket dom iofs brukar vara, men idag var det lite extra. Erica kom vid 12, och jag slutade vid 13 ju, oc h åkte då direkt till Rissne för att möta upp Alexx och vi åkte därifrån till Hässelby. Vi skulle göra vårat hotellprojekt, men det gick väl lite sisådär, men vi kom på ett namn till hotellet iallafall!:) En bit på vägen...

Ska inte vara kvar här jättelänge till, men det har varit jättemysigt. Jaja, nu sitter Alexx och läser gamla inlägg sin blogg och typ dör av skratt, hon är knäpp den tjejen, men jag tycker om henne ändå!:) puss!

Kommentarer
Postat av: Lenita

hahahaha jajamensan ;) och aa det var jätte gott!

älskar dig!

2008-01-20 @ 18:30:58
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker du har en bra blogg :)

2008-01-24 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0