Storstädning

Jag och Leniten tog en sväng till jakan, och jag hade planerat att inte köpa något. dock slogs den planen i spillror när vi gick in på MQ, där jag först hittade en supersöt prickig ballongkjol med en söt rosett för endast 99 kr och en superfin väska från Friis Company som var nersänkt från 769 till 499, bilder kommer sen! Köpte även en mascara. Även en fika på Tasty's också.

Nu sitter hon och spelar Guitar Hero med min mamma, och jag städar mitt rum. Håller just nu på att rensa bland kläderna, har hittat en del till Alessia. Hon kommer bli så glad:) Nu ska jag återgå till städningen! puss

Kommentarer
Postat av: NAKET.se

fin bild :)

2008-01-07 @ 20:24:02
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0