Tappad röst

Usch, jag sov så jäkla dåligt inatt, vaknade flera gånger av att min hals var helt tjock och jag kunde inte svälja. Det var lite bättre på morgonen, men jag kunde inte prata speciellt högt, och nu har jag nästan tappat rösten helt. Hoppas verkligen att det blir bättre till imorgon då jag först ska jobba, det är ju rätt bra att kunna prata när man jobbar på ett cafe;) och sen ska jag till Bålsta, Sandras storebror fyller 20 så han ska ha fest.

Bortsett från rösten har dagen varit bra. Inget speciellt att berätta direkt..Eller aah, My har börjat kalla mig för Cityfjollan haha, fattar inte direkt varför..Men tack för det där tuggummit! 1b's humor..
Efter skolan åkte jag och Sandra in till stan, hon hittade massor. Själv köpte jag bara lite ljus och sånt till mamma, hon älskar sånt och våra saker hemma är nästan slut. Vi fikade på Espresso House också, eller lite väl mycket kanske..Träffade Sandra från East också, väldigt kul, har inte träffat henne på jättelänge. Vi gick in på East och sa hej, vilket alltid är kul. Saknar att jobba där...

Nu har jag precis avnjutit en god middag lagad av mig själv, med lite assistans från mamma. De blev hemmagjorda potatisklyftor, rostade morötter och timjan, fläskfile, och rödvinssås. Jättegott! Nu ska jag snart lägga mig på soffan, äta massor med godis och titta på Kärlek på menyn igen! ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Cassie

Usch då. Jobbigt när det gör ont att svälja!

2008-01-25 @ 22:11:21
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: mysan

DUUU ÄR MIN CITYFJOLLA!! :D:D
" Jag har ju iallfall mottagning"
varsegod för det med tuggummi!
Du vet vad brandbilen har för Färg var!!
sööötobarn!
älskar dej

2008-01-25 @ 23:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0