Tjejmiddag

Kvällen igår blev superlyckad! Jag och Lovisa var igång hela dagen för att få iordning allt och allt fixade sig. Vi gjorde en limegryta med fläskfile till varmrätt med ris till och chokladmousse till efterrätt. Det var jäääättegott! Sen hade vi såklart massa godis, chips och sådant, även en brieost som tyvärr var jätteäcklig. Massa prat och skratt blev det som vanligt, och så fick jag och Lollo fina presenter:) Jag fick en ljuslila kofta, ett svartbrunt linne och en vit söt top. Kan lägga in bilder sen. Ah juste, kanske ska berätta vilka som var där!:) Det var jag lovisa Lenita Erika Malin och Sara!:) Tack för en lyckad kväll!

Men imorse var det jobb, hade inte sovit många timmar men det gick bra, efter en dubbel espresso, en scones, och apelsinjuice var jag fit for fight igen! Det var hyfsat lungt, och det var skönt för jag var så trött.

Efter jobbet åkte jag hem och tittade på DH och sov lite. Sen gick jag och Lollo till lokalen för att städa efter igår. Det gick hyfsat fort så det var skönt. Nu vet jag inte vad jag ska göra, Hitta Nemo står på i bakgrunden, älskar den filmen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0