Tjejsnack v.3 & 4

Vecka 4/08
Favoritprogram Ämnet kommer från Camilla Svensson
  • Hur mycket tittar du på TV?

Inte speciellt mycket, det blir mer dator. Kollar mest när jag ska sova.

  • Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på?

Jag älskar att titta på dokumentärer och matlagningsprogram. och lite såpor

  • Finns det något du följer du slaviskt?

Hemma hos Jamie och Desperate Housewives

  • När och varför stänger du av TV´n?

När jag har tittat klart på det jag tittat på. Varför? Det vore väl bra onödigt om den stod på om ingen tittar?

  • Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte

Ja..eller jag vet inte. Nej kanske inte. Jag tycker om att titta innan jag ska sova. Somnar jämt med tv:n på. Fast ja, gällde det liv och död skulle jag kunna leva utan



Vecka 3/08
Din födelsedag Ämnet kommer från Agnes Östberg
  • När fyller du år?

3 Januari 1991

  • Hur gammal kommer du att bli nästa gång du fyller år?

18, yeeeah. känns iofs helt sjukt..

  • Hur brukar du fira din födelsedag?

Dom senaste 2 åren som jag minns mest har mamma pappa och lillebror väckt mig rätt tidigt och sen har jag och mamma ätit lunch på East. På kvällen har dom närmaste tjejkompisarna kommit över.

  • Önskar du dig något speciellt i födelsedagspresent?

Jag fyllde ju nyss, men eftersom jag fyller så snart efter jul önskar jag mig aldrig något speciellt. Jag önskade mig presentkort, och en kokbok nu.

  • Kommer du ihåg något som du fick på din förra födelsedag?

Haha ja såklart, Desperate Housewifekokboken, presentkort på klädaffärer, pengar osv.


http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0