vilken helg!

Jävlar vilken helg det har varit! Superkul verkligen. Hann inte blogga alls igår som ni märkte. Men iallafall, jobbade 7.45-14. Det gick bra, men min röst hängde inte riktigt med, den försvann X antal gånger, men Erica kom vid 12 och röstassisterade mig, haha. Alessia och Vendela kom ju som sagt förbi och ville att jag skulle följa med dom hem, så mina planer att få lite sömn innan festen slogs i spillror men det gjorde ju såklart inget:) Vi klättrade i berg, och lekte massa lekar, söta söta barn. Det var ett väldigt mysigt litet besök i Solna, precis som vanligt.

Direkt hemma fick jag fixa mig fort som fan, och sen åkte jag till Bålsta och träffade Sandra och Alexandra, och vi åkte direkt till lokalen där Sandras brorsa och hans vänner var. Där blev det fest, dans och sång hela natten, det var suuuuperkul. Massa roliga människor, kan inte bli bättre än så. Väl hemma hos Sandra vid halv 4 på morgonkvisten hade jag varit vaken 22 timmar i sträck. Trött var jag kan jag säga, men innan vi sov åt vi massa godis och pratade. Jag skulle ju dock upp och jobba idag, så vi gick upp 9.30 och åt mängder av frukost. Vid 12 befann jag mig trött som fan på jobbet, med ingen röst för fem öre. Och vi ska inte tala om hur jag lät igårkväll. Men det börjar bli bättre:)

Har bara slappat efter jobbet, är helt slut. Men det var det värt! puss

Kommentarer
Postat av: mia

svar: jaha :) jag jobbar på maxi serrö ;)

2008-01-28 @ 05:48:55
URL: http://storstadsidyll.blogg.se
Postat av: alexandra

haha kaanon bra lördag :) tack tjejer

2008-01-28 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0