city summer & lenita som övningskör

Ja, denna dag blev mycket roligare än jag väntat mig iallafall så det var ju bra. jag åkte först och mötte upp nita och ika i jakobsberg där ika jobbar på city summer. vi spelade alias, som var ett jävligt kul spel som dock jag och lenita förlorade, men fan vad vi garvade! så efter det åkte jag och nita till amigos för att äta middag, blev avokadosallad för mig. den är så underbart god! vi satt på där bra länge, sen gick vi hem till nita och så hämtade vi hennes pappa för att nita skulle ut och övningsköra. det var jättekul faktiskt, att se nita bakom ratten. vi åkte runt hässelby och lite så.

nu sitter jag hemma och har just pratat med jannike. det verkar som det bara är bussar i innerstan som ska strejka och det vore ju bra, både för mig och henne :) och för alla andra såklart som inte bor där :)
nä nu är det dags att göra sig i ordning för sängen, jobbar ju som sagt imorgon mellan 9-17 ungefär så då är det bra att vara utvilad! var ett par veckor sen nu, men det ska nog gå bra. vi hörs imorrn! puss


Kommentarer
Postat av: Micha

Hej! Minns du mig? Läste här så mycket förut, och hittade nu hit igen. Trevligt. Ville säga hej och fråga om du minns mig, och lite så. Hehe. Konstigt att vi "tappade bloggkontakten" egentligen? Kramar till dig!

2008-07-10 @ 23:24:15
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Micha

Svar: ååh vad kul vännen, att du svarade! Trodde jag hade gjort något som fick oss att tappa kontakten, så nu blev jag glad över att det inte verkar vara så =) Bloggsvackor kan man ha, och det är nog nyttigt också. Kanske ska du blogga lite idag, så kan vi kommentera varandras?



Tycker absolut att vi ska höras, Glad att prata med dig igen! Kramar massa!

2008-07-11 @ 11:59:21
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Micha

Svar: Okej. Ja, blogga när du vill. Jag ska se till att inte glömma bort dig nu! hihi =) Kramar till dig!

2008-07-11 @ 16:34:58
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Sara

vart jobbar du? ((:

2008-07-15 @ 23:00:29
Postat av: Lenita

sara: hon jobbar bland grisarna ;) hihi

2008-07-16 @ 07:14:27
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0