CSI

Godkväll :)

Hoppas allt är bra med alla! Jag var ju som sagt i färentuna igår och sov där. jag jannike och karro möttes vid ekerö c och så gick vi hem till anna. vi hade jättekul, speciellt när vi gick ner till jannikes jobb där hon skulle göra en mjukglass,haha den var 3 gånger så stor som en vanlig! anna filmade det, får se om det kanske kommer upp:) sen var vi i kungsberga och åt pizza, och sen åkte vi och badade..eller ja, anna och jannike badade, för mig och karro tog det dock längre tid att komma i..jaja nog om det! Vi sov hos jannike allihopa, så karro och anna fick i uppdrag att åka och köpa godis och cola. Sen tittade vi på 4 filmer, 13 snart 30, Troja, Tristan och Isolde, och john tucker must die. imorse åkte anna och karro rätt tidigt, och jag och jannike la oss och tittade på high school musical 2 och oc. sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte in till stan. 2 klänningar fick följa med mig hem!

Nu är jag hemma hos Ika, Nita är också här och vi ser CSI. nu ska jag försöka få ika att designa om min blogg!
känner att detta inlägg blev rätt osammanhängande och tråkigt men men. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0