jag ska..

hm, ja.. vad har jag gjort sen sist? Ganska mycket faktiskt, jobbat en del, varit på ekerö hos jannike och clara, alexx och jannike bodde här ett par dagar, lovisa och lenita var här och vi hade sommarmys på min baksida, har varit i kristineberg med massa skönt ekeröfolk, och massa sånt skoj! ja, det var allt i korthet, orkar inte skriva allt, kul har jag haft iallafall! underbart<3

och idag har har jag jobbat mellan 12-17, med jelina och angelika. det var superlugnt, vilket var skönt men ändå rätt trist att inte ha så mycket att göra. Efter jobbet åkte jag hem en sväng och sen var jag hemma hos lenita med lisa och lollo och tittade på tv. nu ska jag dusha och sen sova, imorgon är det jobb igen mellan 12-17 igen. och du som undrade vart jag jobbar, jag jobbar på ett cafe i ulriksdal, Överjärva Gård:)

OCH DEN 9 AUGUSTI SMÄLLER DET, DÅ ÄR DET LARS WINNERBÄCK I ZINKEN! FAN VAD JAG LÄNGTAR!


Lars Winnerbäck- Stockholms kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0