Lite update

jahaja, som sagt kanske jag ska skriva vad jag gjort dom senaste dagarna.. men pallar inte att skriva i olika så det får bli ett långt!

Söndagen efter jag kom hem från Danmark åkte jag, Clara och Jennifer in till stan. Vi hade asroligt, inget ovanligt dock. Jag köpte lite kläder, och så åt vi lunch på Sandy's. Efter det kom Oscar och joinade oss. Vi var i stan jäkligt länge, så vi snabbade oss sen hem och bytte om, åt lite och sen åkte vi tillbaka till stan, närmare bestämt till kungsan där vi skulle se Spanien-Tyskland. Där mötte vi Karro, Martina och några tjejer till från Ekerö. Det var faktiskt jättekul, och att Spanien dessutom vann gjorde ju inte saken sämre!
 

Måndag 30/6. En heldag på Ikea med mamma, jättekul var det men det var mycket tack vare att Jannike var där med sina småsyskon och plastmamma. Vi sprang runt där på Ikea och hade superkul, haha. Vi tog även en sväng förbi outlet, och skulle gå in i en speciell affär, grejen var bara den att det hade börjat spöregna så vi var helt genomblöta när vi kom fram till den affären, haha Miss Wet, eller vad säger du Kungen;)? På kvällen var jag och tjejerna hemma hos Sara vilket var jäkligt skoj! Massa prat, skratt och konstiga videor, tack för en underbar kväll!

Tisdag 1/7. Allsång väntade denna morgon, så jag och Olivia släpade oss upp 6.15, eller ja Olivia hade ju vart vaken i cirkus 1 och en halv timme då. Men upp kom vi och så ringde vi och väckte alla andra. Sen skjutsade min mamma(eftersom det var den där jävla busstrejken) oss och hämtade upp Lenita och Sofia och släppte av oss i Barkarby. Sen väl framme i stan var det bara att börja knalla till Skansen, jag hade dessutom klackar, inte det bästa kanske. Men vi fick bänkar, och det var nice väder nästan hela dagen. Jag och Lenita roade oss med att åka bilarna och häst och vagn, samt att kolla på djuren. Klart bäst under kvällen var helt klart Uggla! Älskar honom! När Kung i Baren spelades skrek jag sönder min hals:)

Onsdsag 2/7. Annina kom till mig 8.20 eftersom vi skulle hem till Clara sen på eftermiddagen och hon skulle åka med oss eftersom hennes buss inte gick. Vi gick och la oss igen nästan på en gång och sov typ till elva. Sen gjorde vi oss i ordning och mamma skjutsade oss till Ekerö. Första stoppet blev vid Ekerö Centrum där vi mötte upp Jannike, My och Pablo. Vi handlade massa mat och åkte sen hem till Clara. En nydushad Clara i handduk kom och öppnade, precis som Jannike förutspått. Vi gick först och badade, det var jätteskönt när man väl kom i, men först var det jäättekallt. Sen gick vi hem till Clara igen och började laga mat; Färskpotatis, fläskfile, lite olika såser och sallad. Det var underbart gott, trots att Jannike satt och berättade massa historier om sånt man inte vill höra när man äter, haha. Efterrrätten bestod av honungsmelon, galiamelon och jordgubbar och vaniljglass. Vi hade superkul hela kvällen, hur mycket skratt som helst och massa tjejsnack.My och Pablo åkte hem, och vi tog fram chips, godis och massa gott och så tittade vi på Hey Baberiba. Kan se hur många gånger som helst och ändå garva lika mycket! När klockan blev typ halv 4 och det började ljusna ute insåg vi att det kanske var dags att bädda ner sig. Men det tog ändå ganska lång tid innan vi somnade men det var en megakul kväll! En av dom bästa<3

Torsdag 2/7. Vi vaknade hyffsat tidigt hos Clara, mycket eftersom att Jannike var uppe och skulle åka till jobbet.Jag Clara och Annina gick ut och solade och hade vattenkrig, haha fyfan vad roligt det var! Sen gick vi och badade igen. Vi 3 kom mamma och hämtade mig och Annina, så vi sa hejdå till Clara som åker bort en vecka nu:(
På kvällen kom Lenita över, vi tittade på Supersize VS superskinny och Hell´s kitchen.

Fredag 3/7. Min och Alessias dag. Har seriöst inte träffat henne på hur länge som helst så det var jättekul att vara med henne! Hon var hos sin pappa i jakan så det är ju nära och bra:) Vi tog först en sväng till jakan centrum, shoppade lite och åt lunch, sen gick vi hem till henne och spelade tv-spel, pratade och bara hade kul. Gud vad jag har saknat henne. Det får inte gå så lång tid igen till nästa gång vi ses, det är iallafall ett som är säkert!
På kvällen skulle jag träffa Malin jättesnabbt och ge henne en klänning, men det slutade med att vi åkte till Vällingby till en kompis som hade fest. Det var hur kul som helst! Vid 3 tiden försökte vi få tag på en taxi, men det tog ett bra tag innan den kom. Så vid 4 trillade jag Malin och Ella in hemma hos Malin och åt pizza och paj. Sen gick vi och sov, och det var varmt som faaan i Malins rum. Kul var det iallafall! Imorse vaknade vi runt 10, helsega allihopa. Men vi följde Ella till bussen och sen åkte jag hem också inte långt efter.

oj oj vilket långt inlägg. nu måste jag dusha, våra grannar kommer hit ikväll och jag vill inte gärna ha gårdagens smink då, haha. pussss!

Kommentarer
Postat av: annina

Lövli inlägg där sötnos :)

vill bara säga att de inte va en galia melon ;D

haha melon nörd som man är -.- :)

det var en cantalop melon sötnosen min :)

puss på dig gummsan

2008-07-06 @ 23:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0