timglas

Godkväll:)
Har haft en bra dag, började 12 på jobbet vilket var nice, och dessutom var det jättelugnt idag också. Jelina och Angelika var dom som jobbade idag också. Riktigt skoj var det! Jaa, så mycket mer har jag faktiskt inte gjort idag. Eller var över hos Lisa(grannen) och käkade thaimat med henne, mamma och några till. Var faktiskt riktigt kul. Tittade även på Hells Kitchen, älskar det programmet!

Nu är det nog dags för mig att hoppa in i dushen och sen sova, för imorgon börjar jag 9. godnatt! / Mittjas

Kommentarer
Postat av: Lenita

upptadera mer så jag har något att göra på jobbet..........

2008-07-18 @ 16:24:05
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0