with love

tar en liten paus från packningshysterin som sker här hemma haha.

i förrgår kom Erik Anette Olle och Elias från gamleby till oss och hälsade på. det var jättekul att träffa dom, eftersom jag inte kunde följa med dit vecka 28. Så då åt vi middag och jag lekte med småkillarna, det var super! igår jobbade jag, det var Madde och jag. Varmt som tusan var det, men jävligt lungt också så det var skönt. Då kom Erik och Antette dit och åt lunch och fikade också. Jättekul att ni kom :)
efter jobbet åkte jag till sumpan för att träffa jannike clara elina och jennifer. vi snackade igenom lite saker, som var viktiga. det var iallafall kul att träffa tjejerna :)
direkt efter det åkte jag hem till sara och där var sara lollo lisa erica malin och julia, sen kom lenita och erika också(hoppas jag fick med alla..) vi tittade på Transamerica, jäkligt konstig film men kul.

och idag åker jag till Kroatien. ska bli kul, men jag avskyr att flyga:/  taxin kommer klockan 3 sen går planet 18.10. ska bli skönt att komma iväg ett tag iallafall :) vet inte om det finns möjlighet att blogga därifrån, men det gör det säkert. ha det så jättebra nu!
 
kommer sakna alla er tjejer, jag älskar er! puss och kram från Sandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0