after all

Hej hej :)

Har haft sjukt mycket i helgen därav dålig bloggning. Många ursäkter finns för det haha.

Fredag 13/6: Jobbade mellan 9-18. Det var jättemycket att göra och det var bara jag och Madde som jobbade. Att jag hade huvudvärk exat hela dagen gjorde ju inte direkt saken bättre, men vafan, jag överlevde ju det också;) Direkt efter jobbet åkte jag till medis och mötte upp Lollo Sara Malin och Erica och åt middag. Gott var det kan jag lova då jag inte hann med någon lunch. Dom drog vidare sen men jag skulle på en studentmottagning hos Jörnens. Det var jäkligt kul där, dock var jag så trött att jag inte stannade längre än någon timme. Gick hem och tittade på Hip Hip Hora, och sen sov jag gott!:)

Lördag 14/6: Då var det dop för min lilla syssling Ella. Jag fick agera kameraman under dopet, vilket gick bra(hoppas jaghaha) Ella var jätteduktig och hon är så söt! Någon som bara blir vackrare är syssling Inez. Hon är helt bedårande! Det var väldigt kul, träffade massa släktingar som jag annars inte träffar så ofta. Dock saknade jag gudmor Maria+ familj, men fick en jättefin bild på gudson Viktor. Efter dopet åkte jag hem till Malin och kollade på Sverige- Spanien med Sara Erica och Malin då såklart. Vi hade riktigt kul! Sen gick jag en sväng förbi Micke där mamma var, och sen träffade jag Lenita. Vi gick hem och chillade framför Las Vegas hemma hos mig, sen ringde Annina så vi gick ner och träffade henne och Alex. Det var riktigt skoj, hahaha!

Söndag(idag): Jobb idag med mellan 9-18 ungefär. Bara jag och Madde idag också, men det gick bra. Hanna kom och hjälpte oss sista timmen så vi blev klara lite snabbare så det var skönt. Åkte hem direkt efter jobbet och då hade min bästa, Jannike kommit till mig:) Vi har inte träffats på jäääättelänge, och nu ska hon vara här tills på tisdag! Galet kul!
Imorgon ska vi till skolan(igen) för hon ska hämta sina papper från praktiken. '

Och nu orkar jag inte skriva mer, men vi höööres! Massa kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0