bloggen flyttad

Jahapp, anledningen till bloggtorkan är att min blogg har flyttats nu. Det strulade lite men verkar nu fungera normalt igen.

Jaha vad har jag gjort sen sist då? Dom 3 sista dagarna i skolan var sjukt roliga iallafall. Dom första 2 var det fotboll, inte för att jag var med och spela men vadå, hejarklacken behövs ju också;) Iallafall så hade vi sjukt kul medans vi tittade på. Vi vann mot 2orna och fick möta lärarna som vi förlorade mot, men vi tar igen det nästa år! Vattenkrig hade vi också, eller ja alla kastade vatten på mig, jäävligt snällt haha. Jag lovar att jag fick 200 liter kallvatten över mig, fast det var ganska kul måste jag erkänna. Annars satt vi mest utanför elevhallen och chillade, pratade och så. våra kära 3or tog studenten den 3 juni också, och det var faktiskt lite trist. Vi gillar ju våra 3or!
Skolavslutningen var rolig fast det kändes lite trist att vi inte kommer gå i samma klasser sen. Förhoppningsvis löser det sig. Jag och några från klassen/skolan var på grönan efter och det var helt lovely! Efter Grönan åkte vi till Kristineberg och mötte upp fler från skolan och sedan till sumpan där ännu fler från skolan var. Mer detaljer behövs inte, haha.
Tack för en underbar avslutning!

Sen har jag vart en sväng på mormor och morfars land, jobbat lite, och igår var jag i kungsan med några kompisar och vi åt först middag på en restaurang i gamla stan, sen skulle vi se matchen men det var så sjukt mycket folk så vi satte oss i brezelliparken istället.

Nu orkar jag inte skriva mer men kommer nog igång med bloggningen igen nu när den äntligen är flyttad. Ikväll ska jag med Lovisa på bio och se Brudens bäste man!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0