Brudens bäste man

Ganska nyss hemkommen från en kväll med Lovisa. Vi var ju som sagt och såg Brudens bäste man. Det var verkligen en bra film, typsisk tjejfilm. Skulle lätt kunna se den igen! Efter bion åkte vi hem och gick runt lite och pratade. Tack för en jätterolig kväll siiiiiiiiiis.



Jahapp, ska väl snart bädda ner mig. Ska till fjällen imorgon och hälsa på, har inte vart där på jättelänge. Efter det ska jag till min kära skola och hämta betyg från praktiken. Enligt min lärare var det jättebra, så vi får väl hoppas att det är så också. Mina betyg för iår var jättebra för en gångs skull haha,  2G, 7VG, och ett MVG. Jag är supernöjd!

Min bror har även bal imorgon så det ska jag väl försöka klämma in också. Han börjar bli stor, det är fan läskigt. Gymnasiet för honom i höst. Lilla lillebror..som då inte är så liten längre då han har växt om mig haha.
Ska nog försöka träffa Alessia imorgon också, har inte träffat henne på hur länge som helst, saknar min lilla prinsessa...

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0