Cocacolamingel och färentunabesök

Hejhej:)

Igår var det ju bloggminglet på Berns Terass som jag var på med Lenita. Det var trevligt, ganska intressant var det faktiskt om Functional Lifestyle. Trevlig goodiebag fick man också, och sushi så jag var nöjd helt klart!:)

Efter det mötte jag upp Jannike. Vi gick runt lite och så träffade jag Mimmi. Var superlängesen jag träffade henne så det var kul att få prata lite. Jag och Jannike bestämde helt random att vi skulle åka ut till henne på ekerö så vi åkte hem en snabbis till mig och packade ihop lite saker och sen åkte vi till skytteholm för att kolla Alexanders match. Dock hann vi inte se hela, så vi drog oss mot brommaplan, och sen vidare ut mot färentuna.
Vi träffade Clara och Karro, vilket var hur kul som helst! Efter lite rullandes i sanden, fall från gungor, och ont i både käkarna och magen av skratt gick jag och Jannike sedan hem till Jannike och tittade på andra halvlek Sverige-Ryssland. Jag skämdes fan av att se det, dom spelade uselt. Det var riktigt pinsamt.
Självklart tittade vi på Hey Baberiba, och låg och pratade halva natten.

Idag var vi hemma hos Jannikes pappa först, och lekte med hennes småsyskon. Åh vad söta dom var! Helt underbara!
Sen åkte jag till mammas jobb, vi åkte till jakan och handlade lite och nu är jag hemma och Lenita är här.
På lördag bär det av till Danmark med Jennifer i en vecka, ska bli underbart!

Nu ska jag äta middag, puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0