jag blir så arg

hejhej

Nu skulle egentligen jag och Jennifer befinna oss i Danmark, men gör vi det? NEJ. Jag är fortfaranade hemma i skitviksjö. Vi satt på tåget på väg mot Malmö när Jennifers pappa ringer och frågar om vi åkt förbi Linköping. Nä det hade vi ju inte gjort, så han ber oss kliva av där. För vad har hänt? Jo några äckliga människor har tagit precis allt dom hade! Jennifers pappa och hennes lillasyster Matilda blev av med allt utom bilen. Jävla idioter, dom förstörde allt. Dom tog tom Jennifers farfars mediciner! Så vi satt i Linköping många timmar, på en varsin bänk. Sen kom Jennifers mamma så åkte vi hem igen. Jag blir så arg, inget av det dom snodde är något av värde för dom. Men för Jennifers farfar främst är det jävligt viktigt med dom medicinerna. Jag fattar inte hur vissa människor tänker. Synd bara att dom inte vet hur mycket dom förstörde för oss.

Surt som fan, men förmodligen åker vi till Danmark på tisdag eller onsdag. Blir det inte Danmark blir det Göteborg. För något måste vi göra den här veckan.
Så igår var jag trött, arg, och ledsen.

Idag var en bättre dag. Mötte Alexander i Solna centrum. Vi gick runt där ett tag och sen åkte vi in till stan och käkade lunch och så:) Sen gick vi i massa fler affärer. Det var en jätterolig dag tycker jag, så tack för den:)

Efter det åkte jag hem till Jennifer. Vi hade som vanligt roligt åt allt och ingenting.
Imorgon ska vi träffas, jag och några från skolan, saknar dom så det ska bli kul. På kvällen blir det bio med Lollo och gänget, SATC filmen är ju ett måste!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0