Jobbhelg

Nä, ingen sovmorgon för min del den här helgen inte. Det vankades jobb hela helgen i det här fina vädret. Men jobbade med Madde och Jelina så det var kul iallfall! Dock var det sjukt varmt, har vart helt genomsvettig fan!

Efter jobbet igår åkte jag hem en snabbis och fixade till mig lite, sen åkte jag med Lollo Malin och Lisa in till stan. Vi köpte med oss fika från EH och satte oss i humlan. Riktigt mysigt var det.
Idag efter jobbet åkte jag med mami och lillebror till kista. Köpte lite klänningar och solglasögon, i den här solen behövs det. Och imorgon är det skola igen och då får jag äntligen träffa mina höns, längtar som bara den!


Nu ska jag dusha och sen ska ja sovaaaaaaaaa. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0