ledighet

Hej hel:)

Jannike åkte hem idag vilket var tråkigt, för vi har haft askul när hon varit här. Okej, nu låter det som hon bor på typ andra sidan jorden, hon bor på Ekerö så det är ju inte jättelångt men det tar sin tid.. Men vi träffas imorgon igen:) Igår var vi först i skolan och skulle kolla om jannikes papper kommit, men det hade dom inte så vi satte oss i elevhallen och chillade ett tag. Då var jennifer med också:):) Sen spillde jag ut cola över min vita klänning så lite panik utbröt. Som tur var åkte vi till Solna centrum så jag kunde akutköpa en ny klänning. Dit kom även Oscar ett tag, och sen åkte jag och jannike tillbaka till sumpan och mötte upp alexx. Vi gick till 7 11 och satt där ett tag, sen åkte vi till mammas jobb och drack varm choklad:) Mysig dag med galet bra människor<3 På kvällen åkte vi tillbaka till sumpan igen(ja, vi trivs där bäst) och träffade Mattias. Vi satte oss på ett berg och typ pratade och skrattade, för fan vad kul det var. Tack för den fina blomman också:)

Sen när vi slutligen kom hem kollade vi första halvleken på Kroatien-Polen, sen somnade vi!

och idag började jag jobba redan 7.30 med Madde. Det skulle komma en grupp på 65 gäster som skulle ha frukost lunch och fika. Det gick bra. Även Jelina jobbade, så det var kul. Nu har jag ledigt rätt länge, vilket är skönt, men samtidigy undrar jag var jag ska göra av min tid.. haha vilket problem. På lördag drar jag och jennifer till danmark en vecka iallafall! Ska bli hur kul som helst!

Nu måste jag skynda mig, ska iväg och fika med Lollo Lisa och Sara. Vi hörs! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0