Life is what you make it

Sådärja, nu är jag hemma och kan skriva.
Var i fjällen imorse, ett år sedan jag slutade där nu. Känns sjukt för det gått så jäkla snabbt. Ville egentligen gå på deras avslutning imorgon, men jag måste jobba då. Jag har inte vart där på jättelänge så det var kul att komma dit igen. Träffade massa gamla lärare och Anna och Ewy såklart. Det kändes konstigt att gå där nu, ett år senare. Men det var skönt att komma dit, jag saknar det fortfarande!

Efter fjällenbesöket åkte jag till sumpan och mötte först upp Jennifer så gick vi till skolan, jag skulle ju hämta mitt praktikbetyg. Så väl där träffade vi Thomas och alla andra lärare som inte var speciellt förvånade över att vi redan var tillbaka haha. Sen kom även Clara och då hade vi kul med en viss klocka..Mer om det kommer med all säkerhet upp i klassbloggen sen! Vi satt i skolan ett bra tag och pratade och så, det var underbart! Saknar det, att sitta där med klassen och alla andra..

Och efter skolan då åkte jag hem en snabbis och åt lite och så, sen var det dags för brors bal. Han var jättefin:) Och kom i en jättefin limo. Minns min bal som igår, det var en magisk kväll!

Och slutligen åkte jag hem och sen träffade jag Lisa och Lollo, vi tittade på film, var en sväng på niornas avslutningsmiddag i fjällen och så. Fick så mycket flashback där också.

Nu avslutar jag detta inlägg först med bilder från Davids bal och så några bilder från min egen bal förra året.



 
 
   

Från Davids bal


           
Från min bal 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0