malmö

nu sitter jag och jennifer i malmö och väntar på tåget mot ystad. vi kom förbi linköping iaf;) Tåget gick 8.45 imorse, så var uppe ganska tidigt. Men fick iallafall sova lite på tåget. Det var en rätt lång resa, fast vi hade jävligt kul. Undrar bara vad resten av passagerarna tyckte, hihi.

Så nu har vi nästan precis ätit lunch. Känns skönt att vara på väg nu. Det ska bli riktigt skönt att komma bort i några dagar, och bara ta det lugnt.

Igår träffade jag Elina Annina och Jannike. Det var superkul!

Iallafall så kommer vi hem på lördag, tid vet jag inte riktigt. Tror inte jag bloggar innan dess, så isånnafall hörs vi då eftersom mobilbloggningen inte fungerar riktigt som den ska. Ha en bra vecka allihopa! puss och kram

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0