packning

jahapp, portugal vann tyvärr inte. Lite trist men men. Var  iallafall en trevligt kväll! Hann även med att träffa Lovisen, som jag för övrigt inte kommer träffa på 3(!) veckor eftersom hon åker till spanien i 2 veckor samma dag som jag kommer hem från danmark...

På tal om danmark så smäller det snart, på lördag men det har jag säkert redan sagt. Ska bli aaaskul verkligen, att få komma bort lite och ta det lugnt. Imorgon bär det av till Jennifer på midsommarfirande och massa snack inför resan. Kommer bli galet kul, längtar!

Nu ska jag fortsätta packa och sen sova! bloggar imorgon igen, sen lär vi säkert kunna blogga från danmark också så mig blir ni inte av med, mahahaha. godnatt<3


hm, ja inte världens snyggaste bild kanske men den bjuder jag på!:)
Vi 2 i danmark, hur galet blir det inte då älskling? haha :D

Kommentarer
Postat av: Dennis

Åh, tack så mycket :) Nice bild!^^

2008-06-20 @ 11:21:22
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0