Båååålsta

Mitt huvud har värkt konstant idag, så grymt jobbigt. Känns som om någon sitter och trummar där uppe.

Iallafall så sov ju Jennifer här inatt, så jag väckte henne imorse genom att kasta kuddar på henne(a) Ingen frukost fick jag, för den hade min kära far ätit upp..grrrr. Skolan gick bra, på serveringen pratade vi om Te, inte alltför intressant då jag inte gillar Te. Hygienen gick också bra. Hade tänkt att åka hem efter skolan men Sandra övertalade mig att följa med till Bålsta, så där har jag varit denna eftermiddag. Vi spelade smurfarna, kort, och bakade. Sen åt vi middag på en pizzeria. Väldigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag. Som vanligt hittade vi på massa sjukt...mahahaha.

Nu har jag precis tittat på Andra Avenyn. Bra som vanligt. Nu ska jag hoppa in i dushen och sen ska jag sova! puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jaa å de va inte snällt:(;D

2008-03-04 @ 14:24:05
URL: http://jeeenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0