Cafe 60

Lyckades iallafall hitta något att ta på mig, blev svarta ribbade strumpisar med en knallrosa tunika över+guldiga bambooörhängen. Ungefär vad jag kommer ta på mig imorgon fast då ska jag ha det knallrosa fodralet/tunikan istället.

Jag Lisa Olivia Lenita och Lovisa bänkade oss iallafall på Cafe 60, och hade riktigt kul! Blev en cola och en kanelbulle för mig. Massa trams och skratt blev det. Speciellt på centralen, haha. Behöver inte skriva så mycket mer. Men kul var det iallafall!
Fick sällskap av lite grannar på vägen hem från bussen, så det var skönt. Nu ska jag packa ihop lite grejer eftersom jag ska på fest hos Alexandra i min klass imorgon och ska sova där. Jobbar dessutom på söndag, och på dagen imorgon ska jag till Ekerö hem till Jannike. Kommer bli superskoj!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0