Du gör mig knäsvaaaaaaag

Hallå hallå:) Måndag idag, och den har varit bra hittils, tycker jag. Jannike sov ju här, och vi var jäkligt snabba imorse. Servering, vi skulle leka typ restaurang. Jag fick vara hovmästare, men det var inget vidare kul. tur att jag vill bli köksmästare då! Hygien, vi såg film om mikroorganismer, äckligt! Jag, Jannike och Alex stannade i skolan eftersom vi skulle ha prov 16.00, men vi hade faktiskt riktigt kul! Vi satt på cafet ett tag och drack latte och pluggade. Då satt även Clara med oss. Sen förflyttade jag och Clara oss tillbaka till skolan medans Alexx och Jannike gick och solade. Provet gick utmärkt, dock hade jag lite svårt att koncentrera mig med den otroligt vackra underbara utsikt jag hade(a) du gör mig knäsvag

Nu pluggar jag fisk, kul va? Samtidigt som jag lyssnar på Green Day, så det lättar upp lite. Annars idag var jah gos läkaren som bekräftade att jag hade blåskatarr, så nu fick jag medicin iallafall. Såklart tittade jag på Andra Avenyn, finns fan inget bättre..typ. Nu ska jag fortsätta med fiskarna. puss!

image473
Bjuder på denna bild från Romme. Jag och Oscar ägde sönder dom gröna backarna!(a)


Kommentarer
Postat av: Lenita

En bög gör Sandra knäsvag.

"jah gos" är ett bevis på att du inte kan stava.

Och du glömde ringa mig.

Over and out.

2008-03-10 @ 22:41:55
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0