favorit i repris

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:
17. Andreas
40. chinsia
37. deda
36. David
48. Eh Molly
35. Clara
24. catti
66. Erica
72. Farmor
54. Elina
21. Carin

Har du pussat nummer 72?  det är min farmor:)

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36? Det är lilla bror, så honom har jag massor med minnen med. Kan inte räkna upp alla

När ska du träffa nummer 48? Jag vet inte, en gammal jobbarkompis som just nu är i Australien
Är nummer 54 söt? Ja hon är jättesöt!:)
Vad var ditt första intryck av nummer 35? att hon var jättesnäll och rolig
Hur träffade du nummer 17? vi började i samma klass när vi började skolan

Gillar du nummer 21? ja, det är julias mamma, och hon är snäll:)
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? ja, vi går i samma klass så jag träffar henne varje dag:)

När såg du nummer 72 sist? usch, alltför längesen
Har du varit i nummer 66 hus? nix
När är nästa gång du ska träffa nummer 24? förmodligen aldrig
Är du nära vän med nummer 37? ja, vi går också i samma klass:)

Har du gått på bio med nummer 40? nä det tror jag inte

Skulle du kunna gå ut med nummer 72? haha fortfarande min farmor
Vad pratar du och nummer 54 oftast om? om allt och inget, går att prata om allt med henne

Känner du nummer 48? ja fast inte jätteväl, mer än det vi jobbat ihop

Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? ja
Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54? Elina känner inte min lillebror:)

Hur länge har du känt nummer 35? sen vi började skolan:)
Har nummer 17 ett förhållande? inte vad jag vet, längesen vi pratade nu
Har du velat slå 40 i ansiktet? haha nej
Hur träffade du nummer 35? genom att vi började i samma klass i gymnasiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0