för att du är mitt hjärta

Det blev inte mycket sömn inatt, inte mycket alls. Så både jag och Jannike var sjukt trötta. Men det gick bra ändå, hade inte så krävande lektioner. Hade serveringsprov idag, som gick bra:) Fast det var kanske inte så konstigt, haha. Efter skolan hämtade jag Alessia på skolan så gick vi hem till henne. Vi gjorde inget speciellt, tittade på tv, satt vid datorn och sådant. Mysigt var det iallafall, som alltid med henne<3 Mimmi kom hem lite senare också, så hann prata lite med henne. Alltid så härligt. Önskar jag kunde vara där oftare. Ni är underbara!

Nu har tjejerna gått för ett tag sen, jag Lenita Erika och Lovisa tittade på Gossip Girl, och tryckte choklad. Alltid kul att träffa dom! Bortsett från att Lollo tog hela min garderob med sig hem..
Jag är så förbannat trött, så nu väntar dushen och sängen. Om jag orkar ta mig härifrån vill säga..Och önska mig lycka till inför matlagningsprovet imorgon!
Godnatt

image475
Grattis på 17års dagen min älskling!



Kommentarer
Postat av: sara

TACK älskling :D

2008-03-19 @ 19:52:36
Postat av: Lovisa

Stackars dig om du bara äger 3 tröjor... grrr

2008-03-19 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0