Ge mig ett avbrott

Hej allihopa..
Tisdag idag, ingen speciell dag. Rätt trista lektioner men alla gick bra. Dock har jag hur mycket plugg som helst tills nästa vecka. Så ska väl sätta igång snart. Vi får ju en vecka extra på praktiken om vi lämnar in allt i tid, och det vill jag ju självklart ha!

Vad jag mer vill ha är ett litet avbrott härifrån, vill åka någonstans och bara göra typ ingenting. Skulle vara jätteskönt med en veckas ledigt från allt. Eller en helg iallafall.

Jag somnade direkt när jag kom hem, och jag är fortfarande ensam. Ska väl gå ner och se om det finns något att laga mat av..puss

Kommentarer
Postat av: Annina

MIN MITTJAS

2008-03-04 @ 23:30:40
URL: http://anninaelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0