Idag är jag riktigt lycklig

Hej

Nu är jag Lenita och Lovisa precis hemkomna. Vi började dagen i jakan med lite shopping. En rosa tunika och strumpbyxor blev det för mig idag. Och lunch på Tasty's, så gott! Sen åkte vi till Bromma för att hälsa på mamma, så vi satt där ett tag, drack varm choklad och pratade med min älskade mamsi. Och till sist åkte vi till ica och handlade mat och lite gott inför kvällen. Vi ska vara här och titta på film och mysa. Det har vart en underbar dag med massvis av skratt. Jag älskar er tjejer, glöm inte.

Nu ska jag gå ner och hjälpa Lovisa att höja volymen på TV:n. Teknikens under? haha

puss(bilder på kläder kommer, jag lovar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0