If only

Måndag, igen. Veckorna går jäkligt snabbt, jag hinner inte ens med. Men iallafall så började dagen med servering, där vi lekte lite servitriser. Eller inte jag, för jag, My och Sandra och några till var gäster. Det var askul, vi jävlades med Jannike så hon var helt slut efter lektionen^^ På hygienen fortsatte vi prata om bakterier och sen gjorde vi lite tryckplattsprov i köket. Efter skolan var jag och Jannike riktigt ambitiösa och bytte om till kockkläder och hjälpte Sandra i kallköket med muffins. Riktigt kul var det! Sen åkte vi hem till mig och och gjorde våran specialefterrätt, som vi är bäst på.

Annars i eftermiddag har vi sovit, tittat på tv, och pratat. Jannike är helt galen och det är det som är så bra med henne! nu ska jag störa henne medans hon spelar Quadrapop på min mobil. hörs kanske senare, fast inte idag tror jag...puss!


JAG FÅR SNUUUUUUUUUUUUUUUUUURR, DET GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER! FAN VAD TRÖTT JAG ÄR PÅ BLOGG.SE JUST NUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0