Nä, nu är jag trött på det här

Förvänta er inget glatt inlägg idag, vill ni läsa sådant kan ni sluta läsa här.

Jag är så fruktansvärt trött, på det mesta just nu. Jag behöver komma iväg, vart som helst bara det är en bit härifrån. Gärna långt, så mobilen inte ens har mottagning. Tur för mig att jag ska följa med Sandra till Dalarna över påsk, ska bli underbart! Men nu då? Känns som om mycket är fel, vet inte varför det känns så. Det känns bara hopplöst, alltihop. Det händer för mycket, jag tänker för mycket. Jag är en jävel på att pressa mig till min yttersta gräns, och ifall jag inte klarar det jag vill klara känner jag mig dålig. Detta går ju iofs bara i perioder, så jag känner inte så nu, men det räcker nu. Jag vill aldrig känna så.  Nu ska jag fanimej göra något åt det, för man får ju misslyckas, det är mänskligt. Varför är jag då så rädd för det?

Till er alla som aldrig sviker, tack för att ni alltid finns. Hur ledsen eller arg jag är, blir jag alltid glad när jag träffar er<3

Kommentarer
Postat av: Myyyyysan

Jag älskar dej sandra... och jag finns för dej alltid...
går inte att tröttna på dej på något sätt...!!
you make my day darling!

2008-03-11 @ 20:50:08
URL: http://muumiin.blogg.se
Postat av: jannike

bebis ;( du får inte åka nånstans där de inte finns mottagning ;O! jag vill kunna få tag i dig älskling!
& jag finns här för dig i alla stunder sandra, hur du än mår! jag älskar dig

2008-03-13 @ 17:05:54
URL: http://pankan.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0