Pluggsöndag

Som vanligt på söndagar, jobbade jag. 7.45-14. Riktigt tungt att gå upp imorse, då jag kom i säng vid halv 2. Men kvällen igår var iallafall supermysig! Jag Sara och Lollo var och såg PS I love you, den var jättefin. Dock hade jag väntat mig att den skulle vara lite mer sorglig. Men bra var den, och klart sevärd.

Jobbet gick bra, det flöt på. Jannike hämtade vi upp på vägen hem, och vi tog en sväng i jakan. Jag köpte 2 tröjor, och ett par örhängen.

Vi har pluggat rätt mycket idag, fast vi somnade i soffan ett tag också(a). Hon ska även sova här:)
Imorgon ska jag förmodligen till läkaren om det finns någon tid, jag har troligen råkat ut för urinvägsinfektion, inte alls roligt.

Nu ska jag ladda över lite Maiden till mobilen. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0