Romme 2008

Bloggtorka senaste dagarna, I know. Har inte hunnit, eller orkat...

Men igår var min skola i Romme! Det var superkul verkligen. Jannike Clara och My sov här, och sen skulle vi mötas vid skolan klockan 6. jag och Jannike var uppe halv 5, men Clara och My låg kvar i sängen till typ 5, latisar;)
Bussresan dit var rolig, dock var alla jäkligt trötta. Vi var framme runt halv 10, och det var underbart väder! Sol, blå himmel, ingen blåst. Clara, My och Elina skulle inte åka något, så jag Jennifer, Joel och Jannike gick och hämtade våra grejer så gav vi oss ut i backarna..Fast det tog typ 40 minuter i första backen för Jannike har nämligen aldrig åkt skidor. Jag har aldrig garvat så mycket i en backe! Hon kom inte ens ner, så vi fick skicka en scooter att hämta henne, hahahaha. Så jag Jennifer och Joel fick fortsätta ensamma, men det gick ju bra det också, fast Jennifer lämnade oss sen också..Då träffade vi Alexx, Chici, och Lisa så vi åkte med dom istället, men dom skulle absolut åka en svart backe, så jag avstod och åkte ner och träffade Oscar istället, vi åkte ett tag och när vi kom ner igen träffade vi Jonna, Cissi, och några killar från skolan. Åh, det var verkligen kul, måste göras om nästa år! Kommer aldrig glömma det här.

Hemresan, alla var sjukt överspeedade. Övertrötta? Japp, helt klart. Tills efter ett tag, då alla låg utslagna som döda sälar, hahaha. Tack till er som gjorde denna dag oförglömlig

M, jag önskar så mycket att jag hade kunnat komma på begravningen igår. Ville finnas där för dig. Jag hörde att den var jättefin. Hör av dig när du känner för det!<3 Jag tänker på dig

Och tack vare My har jag nu ett väldigt speciellt nummer..ojoj vart ska detta sluta?

BILDER FRÅN ROMME KOMMER, MEN JENNIFER HAR MIN KAMERA!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahaha jag lägger up bilderna på bloggen och tar med kameran på måndag;D
puss

2008-03-08 @ 12:14:28
URL: http://jeeenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0