Sunshine

Godmorgon!

Bloggen strulade som fan igår, men det hade den visst gjort på flera håll.
Jag mötte Sara i jakan först, och så gick vi runt och tittade lite. Jag köpte en rosa tröja och ett svart linne med tryck från Gina, och på MQ köpte jag linnet jag suktat efter sen det kom in, linnet med solglasögontryck. I love it! Lite smågrejer blev det också, som en ny piercing, örhängen, ring och en liten present till Alessia. Efter jakan åkte vi till ica och träffade Malin och så solade vi. Malin skulle till tandläkaren så vi väntade utanför, sen gick vi och åt lite lunch. Då hade även Ika kommit. Vi gick hem till mig sen och chillerillade.

På kvällen åkte jag och Sara in till stan, vi skulle hem till Oscar på Fridhemsplan. Även Jannike och Lenita var med. Vi hade svinkul, bortsett från den vidriga filmen vi såg. Motorsågsmassakern. Äcklig som fan!

Lenita sov här och vi har börjat göra oss iordning lite smått. Idag ska vi åka till jakan med Lovisa och sen till mammas jobb. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: lovisssssssssss

sluta blogga och bli klara nån gång..............

2008-03-27 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0