Tillbaka

Hej!

Nu hoppas jag att min bloggning ska vara tillbaka på minst 2-3 inlägg per dag. Hoppas jag lyckas med det! Har dock inte orkat ladda över bilderna från Dalarna och Edsbyn på datan än, så ett inlägg om det får komma imorgon.

Idag har jag iallafall träffat Malin, Lenita Sara och Sofia. Jag och Lenita var först och solade, har inte solat på jättelänge så det var skönt. Sen mötte vi Sara på Ica och tog en fika(vilket rim!) Efter det gick vi hem till mig med Malin och Sofia, snackade skit och tittade på Eva och Adam. Kul hade vi iallafall!
Ikväll var jag på bio med Oscar, en kompis från skolan. Det var jättekul, vi såg Rambo. Men fy vad äcklig den var! fast klart sevärd! Han bjöd mig på allt också, gulligt!:)

Nu ska jag hoppa ner i sängen tror jag, ska upp hyffsat tidigt imorgon. Ska först till jakan och köpa en tröja, sen möta upp Malin för att sola och sen följa med henne till tandläkaren.
Vi hörs! Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0