Tjejsnack

Tjejsnack från förra veckan och denna...

Vecka 11/08
Våren
  • Vad är ett riktigt bra vårtecken?

När det börjar bli soligt och varmt

  • Känner du av våren på något speciellt sätt, hur?

Ja vissa dagar när det är varmt och skönt, och jag kan gå i min skinnjacka utan att frysa;)

  • Har du sett någon vårblomma än, vilken?

Japp, när jag och Alessia var på väg till solna centrum hittade vi..ja vilken blomma det nu var

  • Vad är det sämsta med våren?

Att vädret aldrig bestämmer sig, ena dagen kallt andra varmt. Jag blir snurrig på det där

  • Vad är det bästa med våren?

När det väl är varmt är det jätteskönt!:)

Vecka 10/08
Resor Ämnet kommer från Linda Strömbladh
  • Vilka länder har du varit i?

Grekland, England, Danmark, Finland, och Thailand

  • Vilken är favoritresan? Varför?

Thailand utan tvekan. Bland det bästa jag gjort i mitt liv. Varför? Jag fick åka med en kompis, till ett ställe jag drömt om hur länge som helst i 2 veckor. Thailand är grymt på alla sätt. Bästa resan, och den är svårslagen.

  • Vad vill du ha ut av din resa? Sola, upptäcka, äventyr?

Det beror helt på vart jag åker, och av vilken anledning. Vill jag ha semester åker jag till ett varmt ställe där jag kan sola, ta det lugnt, äta god mat, och se nya saker.

  • Vad blir nästa resa? (Behöver inte vara semester, utan var du ska över huvud taget.)

Förmodligen med familjen till Grekland i sommar.

  • Vad vore den absoluta drömresan?

Australien. Jag ska dit efter att jag gått ut skolan, och jobba där i åtminstonde 5 månader. Jag vill främst till Sydney och Melbourne. Den resan är främst till för att jobba där, och upptäcka det underbara landet. Önskar jag kunde åka nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0