tralala

Så där då! Igår var jag och Sandra som sagt i uppsala och badade på fyrishovsbadet. Det tog sin lilla tid att komma tid, men efter lång tid och fel buss var vi äntligen där! Det var jättekul! Har inte varit på ett äventyrsbad på flera år. Vi badade, åkte rutchkana, solade, och massa. Dessutom solade vi i samma solarium..hihihi, men det fanns bara 2 och ett var trasigt. Vi är sjuka, jag vet;) Innan bussen gick hem tog vi varsin latte på ett cafe. Vi var även inne på ett centrum som jag och Mikaela var i för typ 2 år sedan, fick jättemycket flashback:)
På kvällen var jag med Lenita, vi tittade först lite på melodifestivalen, sen var vi hemma hos min granne ett tag. Sen var vi ju hemma hos mig och tittade på Pretty woman.

Idag var det uppgång vid halv 7 som gällde. Jobbet gick bra, det var mysiga kunder och allt flöt på. Dock var det trassligt med växeln så det blev lite jobbigt, men det löste sig när Camilla kom. Som vanligt var det superkul att jobba med henne!

Efter jobbet åkte jag och mamma hem till Alexandra eftersom hon fyllde 18 igår. Där bjöds det på mat och tårta, mycket trevligt. Fast jag var väldigt trött.

Nu är jag med Lenita och Jennifer, vi har tittat på Andra Avenyn och Singing Bee. Jennifer ska sova här också.

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0