you're my heart

jag har fått snurr på blogg.se nu, ingenting funkar ju längre! Aja..

Igår jobbade jag, ovant att jobba lördagar men skönt ändå. 7.45-14, och det gick väldigt bra, bortsett från en kund som började tjafsa och jag får ju inte käfta emot när jag är i service så jag försökte se glad ut, och erbjöd honom en ny kaffe, men icke han var lika sur ändå. Såna kunder är väldigt uttröttande. Men annars var alla jättegulliga:) Sigrid kom vid 13, och det var skönt med sällskap. Dock har jag bara ett pass kvar, jag jobbar nämligen inte kvar. Jättetråkigt, kommer sakna stället grymt. Och alla jobbarkompisar ska vi inte tala om, det känns jättetrist. Men håller på att söka nytt jobb förfullt, hoppas det blir något.

På kvällen var jag Lenita och Lovisa här och tittade på melodifestivalen, det var sjukt kul. Speciellt Lollos alla konstiga kommentarer som jag dog av, hahaha. Björn är ju bäst, jag älskar honom!
Det var bra att Charlotte vann tycker jag, tyckte bäst om hennes låt. Sen tittade vi på Svensson Svensson, älskar den filmen!

Idag var jag och mamma i kista, och åt lunch, och tittade lite. Jag köpte ett par svarta jeans, och ett par vita converse skor. Jag har faktiskt 2 par converse redan, från min lilla punkarperiod haha, ett par svarta och ett par rosa. Men dom känns inte riktigt som "jag" längre, speciellt inte dom rosa. Men dom vita är snygga, och passar till mycket.

Nu ska jag hitta på något, läsa lite kanske:)? puss

Kommentarer
Postat av: Mickan

vad tråkigt :( varför ska du sluta?

2008-03-16 @ 18:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0