23.19

Halloj!

Dagen började med jobb mellan 9-17, vilket var otroligt roligt idag. Jag, Madde, Jelina och Alexander jobbade. Först satt vi och åt frukost lääänge, underbart. Sen var det rätt lite kunder så vi kunde leka lite emellanåt. Skrattade hur mycket som helst. Efter jobbet fick jag skjuts av mammi till Alexx i Rissne, och vi åkte direkt till stan och mötte upp Jannike. vi åkte till medis och åt middag på en uteservering. Underbart var det! Alexx åkte vidare sen, och jag och Jannike begav oss mot Espresso House. Även där satt vi på uteserveringen och drack te/choklad.

Nu ska jag snart sova, eller ja Jannike också eftersom att hon ska sova här. Imorgon är det första dagen på praktiken, är riktigt nervös faktiskt! Men kommer bli kul såklart, det är ju precis vad jag älskar att göra. Så hoppas det går bra både för mig, och för alla andra i klassen+johansson som börjar praktiken imorgon. Ska ta 7.04 tåget från Bby, lite väl tidigt men.. Kommer vara helt slut när jag kommer hem eftersom jag och Alexx förmodligen ska gå hem från stan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0