då, nu, sen

För 5 år sedan...
12 år gammal var jag då, gick i sexan. Sexan var det typsika året när inget hände, man var typ lycklig jämt. Allt som spelade roll var vänner och killar. Och det var kul haha, kan fortfarande skratta när jag ser tillbaka på det.


För 3 år sedan...
Det måste ha varit när jag gick i 7an. Då började min punkarperiod. Svart hår, svartsminkad osv. Hade lite upp och nergångar, men det var inget speciellt år.


För 1 år sedan...
För ett år sedan stod skolavslutningen innanför dörren och gav mig jätteångest. Även fast det hände hur mycket jävliga saker som helst sista terminen i nian ville jag inte lämna. 10 år i den skolan, det sved hårt, riktigt hårt. det var en ganska jobbig tid i livet just då, men fick stöd av många. Jag lämnade min klass, 9d, vilket sög. Men så var det, och det var mest att acceptera.


För 3 månader sedan...
Gick jag i skolan, och hade information om inrikning till 2an. Jag tror det var här vi i 1b förstod att vi skulle splittras till tvåan, men jag tänkte att vi hade lång tid kvar. se där vad den tiden sprang ifrån oss.


Igår...

Jobbade jag mellan 9-17, sen tjejmiddag med mina höns:) Som var helt underbart! Älskar forever<3

Imorgon...
är det praktik igen. Men jag jobbar kväll mellan 15.00-22.00, ska sova till 12..


Om ett år...
är jag på G till att sluta 2an. Undrar hur mycket som förändrats då. Hoppas att jag fått gå i samma klass som hönsen ett år till. Har förmodligen ångest för att 2orna slutar. Vi får se vad framtiden bringar...


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hej, har läst runt lite i din blogg och jag gillar de .designen är också jättefin :) ha det bra

2008-05-12 @ 18:57:32
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0