I'd better not touch

Hej alla:)

nu är jag nog tillbaka efter en liten paus. Så nu får ni börja läsa igen!

I helgen var jag i Gamleby hos mina kusiner, min farbror fyllde 50 och skulle ha fest. Det var jättekul faktiskt, var med en gammal kompis, Emelie. Vi hade jättekul, hon och hennes kompisar skulle grilla och så, så det var jättemysigt. Annars var jag med mina favoritkillar, hihi. Olle och Elias, 5 och 7 år tror jag dom är. Sååå söta!
Vi var där från torsdag- lördag. På lördagkvällen gick jag hem till Malin och tittade på Eurovision och åt onyttigt. Även Lollo Olivia och Lisa kom dit.
På söndag var det jobb, mellan 9-17. Vilket var kul, det var inte så jättemycket folk. Och det var rätt varmt där inne men ja, kul var det.
Annars har denna vecka bestått av prakitk, jag och Clara har verkligen jättekul! Sista veckan nu det känns faktiskt tråkigt. Men så klart ska det bli super att träffa alla i skolan igen.

Praktik idag med, men jobbar kväll mellan 15-22. Först ska jag till skolan och lämna lite papper.
Och nu måste jag äta! Och när jag listat ut hur man laddar över bilder från min nya tele, kommer bilder!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jannike

NY TELE?!?! wtf! de var verkligen för längesen jag träffade dig bästa vänn!

2008-05-28 @ 16:46:55
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0